Feb 2017. In de Media

foto-omroep-gelderland-klein
In de studio.

Dankzij inspanningen van collega-vertellers Reinou Vogel, Mia Verbeelen, Gottfrid van Eck, IngerMarlies Leeuwenburgh en Kitty Legtenberg was er de eerste maand van mijn bestaan als Vertelambassadeur media-aandacht, hetzij door een radio uitzending, hetzij door berichten in plaatselijke pers. Ieder op hun eigen manier zorgden zij hiervoor. Waarvoor dank!

En zo heb ik op een goede ochtend ineens een voorgesprek met iemand van de redactie van Radio 5. Nog niet helemaal helder stamel ik woorden over de kleine verhalen die ik zo belangrijk vind en de vraag welke verhalen deze tijd nodig heeft. Ineens moet ik het waarmaken in taal en woorden die ik zelf ook nog moet zoeken in mijn korte leven als Vertelambassadeur. Meteen volgt de reactie dat het niet te volgen is wat ik zeg. Begrijpelijk! Ik ben meteen wakker! Zo, dat helpt! En dit is het uiteindelijk toen geworden. . Binnenkort volgt in ieder geval nog een live radio gesprek in de NCRV studio ten behoeve van o.a. WereldVerteldag!

Uitzending Radio 5

Uitzending Omroep Gelderland

Een gedachte over “Feb 2017. In de Media

Geef een reactie

